علاالدین بروجردی و خواهر زین‌الدین زیدان

در دقایق پایانی فینال جام جهانی گذشته زین‌الدین زیدان به دلیل اینکه ماتاراتزی مدافع تیم ایتالیا به خواهرش توهین کرده بود با سر به سینه بازیکن ایتالیا زد تا بلافاصله از مسابقه اخراج شود و تیمش هم قهرمانی جهان را از دست بدهد. بلافاصله بعد از بازی آقای علاالدین بروجردی همان شب نامه ای برای زیدان کاپیتان اخراجی تیم ملی فرانسه نوشت و از کار او ستایش کرد و از اینکه از شرافت خود دفاع کرده است تمجید نمود. این که ماتاراتزی شوخی کرده بود به کنار، این که زیدان بعد از چند دقیقه پشیمان شده بود به کنار، این که این قضیه اصلا چه ربطی به علاالدین بروجردی داشت هم به کنار، اما مضحک و غمناک این‌جاست که حالا بعد از چهار سال دستگاه حکومت فعلی ایران که همین آقای بروجردی هم کارمند و نماینده مجلس و پیگیر حقوق زندانیان است بعد از یک انتخابات کاملا رسوا بعضی از معترضین به حق را در زندانهای غیرقانونی ناجوانمردانه لخت کرده و کاری کرده اند که مطابق دستورات دین خود آقای بروجردی جزای کسانی که این اعمال شنیع را انجام داده‌اند، اعدام با شرایط ویژه خود است ، احمقانه است که آقای بروجردی چهار سال پیش به عوض رسیدن به امورات مردم ایران در مجلس ایران، از اینکه بازیکن تیم ملی ایتالیا به شوخی گفته که بدش نمی‌آید با خواهر زیدان یک شب همخوابه شود این قدر برآشفته که از موضع یک نماینده مجلس نامه برای زیدان ارسال کرد که آفرین که با سر به سینه‌اش کوفتی و احتمالا باید خشن‌تر می‌بودی، اما وقتی که یک عده نانجیب و حرامزاده در داخل مملکت خودش به خواهران و براداران هموطن بیچاره ما هتک حرمت می‌کنند و یکی از روحانیون شریف و طراز اول مملکت در مورد این فجایع افشاگری می کند، نه تنها واکنش نشان نداده بلکه به همراه رئیس مجلس فرمایشی جمهوری اسلامی به حاشا کردن و انکار قضیه و محکوم کردن آقای کروبی می‌‌پردازد. تف به این روزگار و این انسانهای رسوا و قدرت پرست که زرق و برق این چهار روزه دنیا این چنین وجدانشان را ستانده است.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

جناب آقای نامشهور
در خبر مربوط به بروجردی نوشته اید که چرا بروجردی به تجاوز به مردم ایران بی تفاوت است.
گویا خبر ندارید که او هم مثل آقای شاهرودی رییس قوه قضاییه معاود عراقی است
من کارمند وزارت امور خارجه هستم. در آغاز کار؛ در اداره خلیج فارس وزارت خارجه مشغول شدم که علاالدین بروجردی رییس این اداره بود. چون آن زمان لهجه غلیظ عربی داشت متعجب شدم که همکارانم گفتند او معاود عراقی است که ابتدا به امارات رفت و در آنجا در بیمارستان ایران کار کرد و بعد آمد ایران و شد رییس اداره خلیج فارس وزارت امور خارجه.
بعدا هم او به سرعت بالا رفت و شد معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه در زمان ولایتی.و تمام پولها و اسلحه هایی که به افغانستان و سایر بلاد میرفت زیر نظر او بود. خودش هم تمام دلارهای ماموریتهای خارج را در امارات به کار انداخته و اگر در ایران مشکلی برایش پیش بیاید، بلیط امارات او رزرو شده است.
لذا نگویید چرا برای مردم ایران ارجی قائل نیست.

ناشناس گفت...

شما را بخدا در مورد خبر عراقی بودن علا الدین بروجردی، مردم رو آگاه کنید و خبر رو در سایتها قرار بدید

حسین گفت...

با سلام.
من با اطلاع کامل می گویم که آقای بروجردی ، متولد شهرستان لار در نردیکی شیراز هستند و به هیچ وجه معاود نمی باشند. اینو صد در صد مطمئن باشید. مدرک هم دارم.
با تشکر