ما می توانستیم اینجا باشیم اگر...
















در میان سران بیست کشور ثروتمند جهان در کنفرانس جی بیست که برای نجات جهان از بحران اقتصادی در لندن گرد هم آمده اند، رییس کشور آل سعود تنها نماینده قدرتمند خاورمیانه در این اجلاس حضور داشت. احتمالا اگر انقلاب ایران به این نحو پیش نرفته بود که به شخصی مثل احمدی‌نژاد و رهبر مادام العمر ایران ختم شود، الان نماینده ایران به جای رهبر خاندان (و نه کشور) سعودی در میان حضرات حضور داشت و خیلی هم روش حساب می کردند. ولی از خصوصیات دنیای خراب این است که رهبر مادام العمر ایران به اسم مردم ایران تمام این افراد بالا را تک تک دشمن خودش و مردم زیر فرمانش می داند.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

من نمیدانم شما چرا فقط به عربها حساس هستید؟و در هر موردی یک جایتان میسوزد.

ناشناس گفت...

خیلی اسکلی. که چی مثلا؟

شناس! گفت...

جناب ناشناس اینجا موضوع عربها نیستند عزیز من که!
ایشان بعنوان نماینده "خاور میانه" اونجان الان! افتاد؟! یعنی ما بهر دلیل شایستگی شرکت در اونجا از طرف خورمون رو نداشتیم و بهرصورت یکی دیگه ( حالا چه عرب چه عجم!) نماینده ما شده!

بی ادعا گفت...

من تعجب می کنم آخر نویسنده این مطلب کجا به عرب و عجم بودن این قضیه اشاره کرده است. منظور ایشان این بوده است رفتار حاکمان ایران می توانست نماینده هموطنان ما را هم در صف این کشورهای قدرتمند قرار دهد ولی با وجود مدیریت سرتا پا غلط رهبر فعلی ایران چنین نشده است. حالا هی بی دلیل شما به عرب و عجم وصلش کنید