پاسخی به بی‌انصافی دکتر روح‌الامینی

مطلبی از آقای نامشهور
آقای دکتر روح الامینی که فرزندش زیر شکنجه جان سپرد در مراسم عزای فرزندش مطالبی را عنوان نمود که با ماهیت فاجعه رخ داده به کلی در تضاد است. جوابیه زیر خطاب من به آقاي روح‌الاميني است که از اين مصلحت انديشي‌هاي بي‌حاصل و اسف‌بار ايشان و امثال ایشان همانند بسياري، دل خوني دارم:

جناب آقاي دکتر روح الاميني: سلسله مراتبي که در اين نظام منجر به خرد شدن دهان فرزند بي‌گناه شما شد راس قدرتي دارد که به هيچ چيز به جز حفظ آن قدرت نمي‌انديشد و آن قدرت مطلقه همان رهبري است که براي حمايت از يک رييس‌جمهور دروغگو حاضر شد دستور سرکوبي اين همه انسان آزاده را صادر کند. ممکن است ايشان مستقيما دستور خرد کردن دهان پسرتان را با مشت و لگد يک عده قصي‌القلب نداده باشد اما امثال شما کبک‌وار نمي‌توانيد مسئوليت اين جنايت را از دوش ايشان و زيردستانشان از جمله دوست عزيزتان آقاي ضرغامي برداريد.
آقاي دکتر روح‌الاميني: بر خلاف آنچه شما گفتید، این مصادره شهادت فرزندتان به نام رهبر قدرت‌طلب ایران است و آب در هاون کوبيدن امثال شماست، نه مردم و راديوهاي مستقلي که شما مغرضانه متهم‌شان مي‌کنيد. چرا که وجود اين شهيد در اعتراضات و شهادت غم‌انگيزش حاکي از اختلاف عقيده او با همان کساني است که شما سنگشان را به سينه مي‌زنيد. راديوها و رسانه‌هاي بيگانه در کشورهاي پيشرفته وظيفه حرفه‌اي خود را انجام مي‌دهند و همانند دوست عزيز شما آقاي ضرغامي جيره‌خوار، حقوق بگير و دست‌نشانده رهبر مادام‌العمرشان نيستند تا مجبور باشند چنان بگویند و آن‌گونه عمل نمایند تا مبادا مقرري‌شان قطع شده و مقام و منصبشان بر گرد ايدئولوژيهاي انزجارآور رهبر و دار و دسته مخوفش پايدار مانده و از دل آن، پديده‌هاي تلخ و ناميموني همچون رييس‌جمهور متقلب فعلي سر برآورند.
آقاي دکتر روح‌الاميني: در مراسم عزای فرزندتان و در حاليکه او دستش از اين دنيا کوتاه است آنچه مي‌خواستيد از قول پسرتان گفتيد ولي چقدر بي‌انصافيد که رعايت آن دهان خرد شده را نکرديد، مردم ايران سي سال است با اين ارزشهاي به قول شما انقلابي آشنا هستند. سخنان و شعارهايي که هیچ قالبي به جز عوام‌فریبی عده‌ای ناآگاه در جهت حفظ بقاء و قدرت‌پرستي ويرانگر ندارد. اين ارزشها و اين ميهن اسلامي بدون صداقت و درستي که امروز شاهد آن هستيم بدرد شما و همان دوستان صدا و سيمايتان مي‌خورد تا همچنان حرفهايتان را رنگ ولعاب داده تا پوشاننده کجي‌ها، فقر و فلاکت آن مردم بي‌گناهی باشد که گناهشان فقط و فقط خواست آينده‌ای بهتر براي خود و فرزندانشان است.
آقاي دکتر روح‌الاميني: من نمي‌دانم دکتراي شما چيست ولي گويا برخلاف ظاهرتان چيز زيادي از واقعيت دين و اخلاق در وجودتان نيست تا متکبرانه وظيفه همه را برایشان مشخص کنيد و به قول شما مردم بیایند و دست در دست هم با وحدت، خانواده بزرگ انقلاب اسلامي در راه پيشرفت نظام حركت كنند و فرصت طلبان را مايوس نمايند. جدی می‌فرمایید؟! کدام خانواده؟ خانواده‌اي که سران آن برادرکشي مي‌کنند، کدام انقلاب؟ انقلابي که فقط به قدرت مي‌انديشد، کدام اسلام؟ اسلامي که دروغ بزرگترين گناه کبیره در آن ذکر شده است، کدام پيشرفت؟ پيشرفتي که راهسازي جاده‌ها را فداي اتم و فن‌آوري هسته‌اي مي‌کند تا سالي بيست وپنج هزار نفر در جاده‌ها تلف شوند و به پیشواز فرزند گرانقدر شما بروند. دکتر عزیز این لطیفه‌های تلخ امروز دیگر خریداری ندارد.
آقاي دکتر روح‌الاميني : مردم براي پيوستن به انقلاب و بعضی ارزشهاي باطل شما منتظر فراخوان و دستور شما نيستند. لطفا از جايگاه پاک و سرخ شهادت فرزندتان براي فراخوانهای باطل و غير‌اخلاقي خود استفاده نفرماييد. ضمنا اين مردم هستند که تصميم مي‌گيرند فرزند بي‌گناهتان را دوست داشته باشند و او را در قلبهاي خود زنده نگاه دارند، نه شما و اگر شما اين امورات را مصادره مي‌ناميد این به دليل ارزشهاي غلط انقلابي خود شما است و نه انسانهاي آزاده و رسانه‌هاي مستقل و غير مزدور جهان. لطفا شما حرکت اعتراضی و صادقانه مردم و فرزندتان را برای احقاق حقوق از دست رفته خودشان و حمایت مردمان جهان از آن را به نفع اهداف ناصحیح سروران بی‌رحم خود مصادره نکنید.
آقای دکتر روح الامینی : ضمن عرض تسلیت به شما و خانواده داغدارتان این نکته پایانی را هم در نظر داشته باشید که اگر هم به گفته شما فرزندتان گرایش‌های شما را داشته است و حتی اگر بالفرض محال ولایت پر از ظلم حکومت فعلی را هم قبول داشته است، شک نداشته باشید که اگر آن مرحوم امروز زنده بود، با آنچه بر سرش رفته و آن‌چه با تمام وجود خودش از این همه قساوت و ناجوانمردی لمس کرده بود، دیگر هیچ اعتقادی به امورات فعلی برایش باقی نمی‌ماند. گمان نمی‌کنم لازم باشد تمام افرادی که همانند شما فکر می‌کنند به چنین نقطه‌ای برسند تا تفاوت حق و باطل را درک کنند. لطف بفرمایید در آینده در گفته‌هایتان اندکی تامل بفرمایید تا بنای سخن‌شما بر صداقت و انسانیت استوار باشد و نه بر مبنای خوشایند عده‌ای قدرت‌طلب و مردم‌فریب.

۲۵ نظر:

ناشناس گفت...

به یزدان که گر ما خرد داشتیم

کجا این سر انجام بد داشتیم؟

بسوزد در آتش گرت جان و تن

به از زندگی کردن و زیستن

اگر مایه زندگی بندگی است

دو صد بار مردن به از زندگی است

ناشناس گفت...

عالــــــي بود!!!!!!!!
ولي نرود ميخ آهني در سنگ

ناشناس گفت...

سلام ایشون دکترای داروسازی دارند و خودشون سالهای دهه 70 در زمان خاتمی مخالف سر سخت خاتمی بودند طوریکه در اتاق کارشون در دانشکده داروسازی دانشگاه تهران تماما بر در و دیوار بریده های روز نامه های شلمچه یا لثارات و کیهان بود .
ایشون حتی زمانی که در سفر تحقیاتی به انگلیس رفت به همراه دکتر دیناروند (معاون فعلی وزیر بهداشت )به جرم خرابکاری و فعالیتهای تروریستی از انگلستان اخراج شدو همین موضوع باعث شد که ایشان در دانشکده از سطح مربی بالاتر نرود.
بهر حال من بعنوان دانشجوی ایشان و یک ایرانی از شهادت فرزندش و بقیه شهیدان را ازادی بسیار متاسفم.

ناشناس گفت...

وقتی خودش دلش به حال بچه اش نمی سوزه چرا من ناراحتی کنم واسه همه شهدا ناراحت شدم از صمیم قلب ولی این یکی نه

ناشناس گفت...

من محسن رو میشناختم بهش میگفتیم اندی knight. خیلی پسر خوبی بود. از نظر عقایدش هم باید بگم مخالف رژیم بود و حتی تا حدی لائیک بود بهتون اطمینان میدم که جزء جنبش سبز بود تو رو خدا نذارید خونش پایمال بشه. حالا باباش هر چی میخواد بگه بگه.

MAZDAQnews گفت...

Drood bar Shoma

1) Aghaye Roholamini daroosaz ast. madrak ash ham az modelhaye madarek Ahmadi Nejad va Mohsen Rezaei, Kordan, Va...... ast va pezeshk nistand.

2)Ishan bar asas ravabet na be khater savad az taraf dovlat Ahmadi Nejad be in magham gomardeh shodeh boodand.

3) Motasefaneh magham parasti cheshme in agha ra chenan gerefteh ke hata jan farzandash niz barayash arzeshi nadarad.

4) Pas az shenidan khabar shahadat farzadash jayezeh gerftan yek ghabre dotabagheh majani az taraf dovlat Ahmadi nejad baraye ishan jok boodeh ast va ishan khndeh farmoodehand.

Hayfe in farzand baraye shomaMohsen aziz motalegh be mardom Iran ast, rvanash shad. .

samiraسمیرا گفت...

این پسر اومده نظاهرات و دهنشو خرد کرده اند و مظلومانه شهیدش کرده اند مظلوم و غریب. باباش هرکی می خواد باشه واقعا مظلومه تو زندانوحشیانه زدنش و حالاکه پر کشیده و رفته تو میون ماها هم مظلومه این تفکر احمدینژادیه که ماها هرکی عین خودمون بود قبول کنیم و خوبی و پاکی دیگران رو نبینیم
دلم می سوزه قیافشو نگاه کنید خنده پاکشو هیکل ریزشو که مورد شکنجه قرار گرفته گوش بدیم ناله های تنهاییشو که حتی نمی تونسته حرف بزنهو با دهن خردش بگه آخ !بی انصافی نکنیم باباش هم بالاخره مستضعف فکریه که مرگ پسرش هم بیدارش نمیکنه اما پسرش بیدار بود برای همین کشتنش اونم انقدر فجیع اون طفل معصوم برادر ما بود . ما داغدارشیم همونجور که برای بقیه شهیدان راه آزادی

ناشناس گفت...

در نقل قولهايي كه از ايشان در سايت آقاي ميردامادي درج شده آمده است : وزارت اطلاعات در گذشته با مهرباني و رحمت كبانوري را از عقايدش بر گردانيد و او در نقد ماركسيت مطلب نوشت .
خب همين مهرباني ها و مهر ورزي ها همچنان ادامه دارد.اما سرداران سر خود را زير برف فرو كرده اند و دروغ مي پراكنند . چه كسي باور مي كند . حتي فرزند اين سزداران از مخالفين نظام است و روز 18 تير به عنوان اعتراض از منزل خارج شده .سردار محترم سر مبارك را از زير برف به در آوريد . ما شما را مي بينيم . دم خروس هم كه زير دماغمان و دماغتان است .قسم حضرت عباس يه چه درد مي خورد؟

ناشناس گفت...

Salam. Maghaleh besyar mostadel boud va daghighan harfe dele besyari az ma. Shahid Mohsen gole parpar shodeye ast az gozare bozorge Iran va anchenan bozorg keh dar mahdoudeh khanevadeh pedaro madri namigonjad va motaalegh be hameh khanevadeh azidikhah Iran ast. Tanha edameh rahe ou va digar shahidan tassalaye ravane pakeshan khahad boud. Be madar va pedare ishan tasleyat migoim, haminghar keh chenin setareye derakhshani az in khnevadeh aseman zolamani Iran ra roshan kard va tazeyaneye bar ahriman zaman zad, eftekhari ast bozorg baraye in madaro pedar va hameh rahravane nehzat sabz, rave3neshan shad va raheshan mostadam

ناشناس گفت...

این جور افراد شستشوی مغزی شده اند. دکتر و مهندس و آخوند و ... نداره.
بچه اش رو کشتند یارو هنوز ملاحظات سیاسی رو مد نظر داره تا در آینده مشکلی براش پیش نیاد و شاید یه مقامی چیزی هم بهش دادن.
در ابتدای انقلاب اگر اشتباه نکنم آیت ا.. گیلانی بچه خودشو اعدام کرد. حالا این دکتر که کار عجیبی انجام نداده به خاطر نگرفتن پول قبر قدردانی کرده.

ناشناس گفت...

Hamin ha hastand ke kare ma be inja keshide.Tavajjoh konid Akhond karesh maloom ast. Avam faribi va khordane male madome na agah be hamin khater ham salhaye sal megoftand ke bachche haytan ra be madrase nagozarid. Valy be nazare man onhaee ke Akhoond nistand,jormshan dar sarkoob mardom bishtar ast.Zemne drood be ravane pake Mohsene aziz be pedare nadane ishan bayad khabar dad ke ma be zoodiye zood afrade khaen mesle shoma ra dar dadgahe mardom gabl az Akhoodn ha mohakeme khahim kard.Drood be mardome Iran be khosoos javanan.

ناشناس گفت...

بسیار انسان کثیف و یا ابلهی هست.
ببین چه مغزی ازش شسته شده که نظام رو به جگر گوشه ش ترجیح میده. تو خود حدیث مفصل بخوان که امثال اینها کی هستن. فرزند و خانواده نمیشناسن. فقط نظام ، مقام ، ولایت....
من سوالی از خدا دارم و اونم اینه که آیا تا بحال سفاک تر و کثیف تر از اینها هم آفریده ؟

حرومزاده برای نگرفتن پول قبر دم تکون میده.
خدا لعنتش کنه. قول میدم محسن وقتی زنده بوده باهاش درگیری فکری شدید داشته. ببین حرومزاده ها حتی به خودی ها هم رحم نمیکنن و بهش آمار پسرشو نمیدادن ، بازم داره دم تکون میده.

خدا میدونه که فقط خودشون از پس خودشون برمیان. حق محسن نبود که اینطور مظلومانه شهید بشه ، ولی حق پدرش بود...

ناشناس گفت...

ای کشته کرا کشتی تا کشته شدی زار / تا باز که او را بکشد آنکه تو را کشت.

بعد از سال 60،همین پاسدار ها،جوون های مردم رو بخاطر همراه داشتن یک روزنامه مجاهدین یا گروههای دیگه،دستگیر میکردن و تحویل جلادی مثل لاجوردی میدادن.همین پاسدارا بودن که به دختر های مجاهد ،شب قبل از اعدام تجاوز میکردن و بعد از اعدام به خانواده اونها دو شاخه نبات بعنوان مهریه دختر اعدام شده میدادن!کسایی رو اعدام کردن که حتی 14 سال هم نداشتن.همین ها بودن که شکنجه میکردن،میکشتن،میزدن،تو خیابون نفس کش میطلبیدن.
من اطمینان دارم که این آدم داره تاوان پس میده.من به خدا اعتقاد دارم.به اینکه دنیا دار مکافاته.صدام رو یادمون باشه.قبل از مرگش،مرگ پسر هاشو دید.!
اطمینان دارم محسن،مثل خیلی از کسانی که بدست این رژیم و همین پاسدارا سال 67 کشته شدن،پاک و معصوم بوده.خدا داغشو بدل پدرش گذاشت.چون داغ یک پسر سالم و پاک خیلی سخته.
بگذارید پدرش هرچی میخواد بگه.شب که میخواد بخوابه چکار میکنه؟میدونین اگه این بچه بدست دشمن کشته میشد،برای باباش سوزش نداشت.اما یادمون باشه که این مسئله باباشو بیچاره خواهد کرد که فکر کنه دوست های خودش،در زندانهای رژیم مورد علاقش،در همون سلول هایی که امثال خودش جوون های این خاک رو شکنجه میکردن و زیر شکنجه میکشتن،پسر خودش رو هم شکنجه کردن و کشتن.مطمئن باشید ممکنه بیاد یک بیانیه هم بده،ولی روزی 100 بار از خدا مرگشو خواهد خواست.مطمئن باشید.

ناشناس گفت...

مردک بی مغز خاک بر سر کثیفت کنند. به پسرت هم رحم نکردی نامرد

ناشناس گفت...

آقاي دكتر از كجا معلوم پسر شما را شكنجه ندادند كه مطمئن بشن پدرش نفوذي نباشه يعني شايد به خاطر شما شكنجه شده؟

ناشناس گفت...

ظاهرا پدره ارزش احترام گذاشتن هم نداره اون خودش که خودش روکه می شناسه...روزی که زیر پاشو خالی کردن متوجه حرف مردم میشه

ناشناس گفت...

چرا ما همیشه قضایا را سیاه یا سفید می بینیم. ایشان آدم متدین و انقلابی هستند و مثل پسرشون مخالف احمدی نزاد. ولی خیلی هایی که با وضع فعلی مخالفند ترجیح میدهند به شیوه های حساب شده تر و تاحد امکان قانونی مقابله کنند. تا وقتی همه ما تصور میکنیم همه باید مثل ما فکر کنند و الا مزدورند بهیچوجه به جمهوری واقعی نمی رسیم. یاد بگیریم به هم احترام بگذاریم. چی میشد اگه مومن و لائیک و بی حجاب و خوش حجاب به هم واقعا احترام میگداشتند؟؟!!!!

ناشناس گفت...

heyf az in pesar mobarez va ensan keh hamchenin pedare jireh khar va adamkosh keh bayad shahid shavad va nanash ra in pedar bekhorad

sara گفت...

kotah fekrye bedar dal bar kotah fekrye pesra nist pas be vojodi ke in aghyaye be estelah doktor hanoz az mozaa khodesh kotah nemyad baas nemishe ke mardom fad karye in azize az dast rafte ro faramosh konan be oomide oon roozi ke in pedar bidar she va che dard nake ke in javon dastesh az donya kotahe va pedaresh chenin darmoredesh gige

ناشناس گفت...

salam man motasefam vaseh on javon ke in joor be khater aghidesh koshteh mishvad vali pedaresh hich darki az fajayaye in hokomat nemikonad .albateh pedar ou va aghaye rezaye hamieshe midonstan kare in hokomat sar kob hast va khodeshon ham dar sar kob dast dashtan .magar hassani emam jomeh ormiyeh pesaresh ra khodesh lo nadad ke baese edam on javan shod!

ناشناس گفت...

Ayatollah! Mohammadi Gilani ham hokme e'dame farzande khodash raa dar sale 1360 daad. Agaye Rohollahi ham mesle inke mesle Gilaniye palid rahbare jenaytkar raa bish az haghighat dost darad.

Dorood be ravane paake Shahid Mohsen Rohollahi.

جهنم سیاست گفت...

ناشناس گفت...
دوست عزیز
شما پای مطلبی در بالاترین این کامنت را گذاشته اید:...

دوست عزیز من لطفا نظر خودتان را در مورد مواردی که در بالاترین توسط افراد عنوان شده را در همان سایت بگذارید. چون مطالب آنجا با این مطلب ارتباطی ندارد. به هر حال از وقت شما برای ابراز عقیده متشکرم

ناشناس گفت...

بسیار تاثیر گذار بود اما نه بر دکتر روح الامینی

ناشناس گفت...

آقای دکتر

خیلی براتون متاسفم

واقعا که حیفه اسمتونو شیعه علی (ع) بذارید.

آخرتتونو به دنیای یزیدیان به راحتی فروختید.

توبه کنید که خداوند از سر تقصیر بزرگتون بگذره.

وگرنه خون به نا حق ریخته شده فرزندتون و شهیدان مظلوم این وطن اون دنیا گریبانتونو میگیره.

دین و وجدانتون رو فدای منافع سخیف دنیائی و یا ترس از زورمداران بیخبر از خدا نکنید.

به مردم بپیوندید تا هم خدای بزرگ ازتون راضی بشه هم این مردم بیگناه مظلوم ازتون ناامید نشن.

آزاده باشید و از مستبدان کوته فکر رویگردان.

هیچ وقت برای توبه دیر نیست.

ناشناس گفت...

واقعا برای همتون متاسفم .شما فکر میکنید آدامای این نظام انقدر احمقن که بیان سر بچه های کله گنده ای مثل روح الامینی رو زیر آب کنن؟؟؟؟ نه واقعا اینطوری فکر میکنین !!!!!!!