محسن هاشمی: اگر کل انقلاب را زیر سوال ببرید، هفتاد میلیون رای خواهید داشت

مطلبی از آقای نامشهور
مهندس محسن‌هاشمی‌ فرزند آقای هاشمی رفسنجانی در همایش خط هفت متروی تهران چند نکته کلیدی و بسیار جالب را مطرح کرد که نشان دهنده این است که گویا کارد به استخوان بعضی‌ها در رده‌های بالای مدیریت کشور رسیده است. ایشان در اعتراض به نحوه عملکرد انتخاباتی احمدی‌نژآد در جمع‌آوری رای عنوان کرد که او با تزویر و زیر سئوال بردن امثال هاشمی رفسنجانی و خانواده اش توانست رای جمع کند و خطاب به آنها گفت که اگر آنها این روش را مناسب می‌د‌انند، باید بدانند که در صورتی‌ که بالاتر از رفسنجانی (احتمالا رهبری) را زیر سوال ببرند بیشتر رای می گیرند و اگر کل انقلاب را زیر سوال ببرند آن موقع هفتاد میلیون رای جمع خواهند کرد. در این که اکثریت ایرانیان این انقلاب را با انحرافی که در ابتدای آن با حذف نیروهای جمهوری‌خواه واقعی پدید آمد یک اشتباه بزرگ می‌دانند، هیچ شکی نیست، اما این‌که چنین حرفی سهوا و یا عمدا از دهان یکی از مدیران معروف و انقلابی کشور خارج می‌شود امری عجیب و مبارک است. هنگامی که در میانه صحبتش مسئولین جلسه تریبون ایشان را قطع کردند در پاسخ به اعتراض یکی از برگزار کنندگان به این‌که این جلسه تخصصی است و نه سیاسی، ایشان عنوان نمودند دیگر اوضاع کشور تخصصی نیست که ما بخواهیم راجع به تخصص صحبت کنیم. ایشان گویا از دست مصلحت اندیشی‌های بی‌حاصل پدرش هم به تنگ آمده است و این که تمام مخالفین احمدی‌نژاد به واسطه حمایت رهبر مادام‌العمر ایران از او مجبور شده‌اند به طرز غم انگیزی خود را سانسور کرده و از تمام مواضع به حق خود عدول کنند نشان از یک انحراف عظیم اخلاقی در سیاست ما می‌دهد که در سخنرانی آقای محسن هاشمی رفسنجانی هم به خوبی هویدا است.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

آدم اینقدر میتونه حروم زاده وحروم لقمه وبی رگ باشه که اینقدر مردم مخالفشون باشن فحش بشنوه مثل سیب زمینی بی رگ حالیش نباشه ,معلوم نیست کدوم کثافت خونه ای شماها بزرگ و تربیت شدین که اصلاح نمی شین. هاشمی راست گفت اگه رای گیری از حکومت شما بشه ۷۰ میلیون میگن نه .هر چی به زورتر بخواهید به مردم حکومت کنید و طولانی تر باشه آتش خشم وانتقام مردم از شما بدتر خواهد بود وعده ۱۳ آبان ..

ناشناس گفت...

من در آن جلسه بودم و تایید می کنم جلسه در روز سه شنبه 26 خرداد ماه برگزار شده است

ناشناس گفت...

دمش گرم

ناشناس گفت...

محسن هاشمی دمت گرم خوب حق این سپاهی های مفت خور و متجاوز رو دادی

من گفت...

دست مریزاد هاشمی،خیلی مردی.من مطمئنم که این اشغال های کثیف که کارشون فقط پرونده سازیه به سزای اعمالشون در همین دنیا میرسن،مثل دکتر کردان